Vernerová Klára

Učitel:
Televizní animovaná a výtvarná tvorba a Grafický design na VOŠG

Studia:
Střední umělecko-průmyslová škola Praha, obor Scénografie; 1996–2000 Institut tvůrčí fotografie při Slezské univerzitě v Opavě, obor Fotografie; od r. 2010 Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity, České Budějovice, obor Psychologie, stud. program Arteterapie.

Po ukončení studií začala pracovat v televizi Nova jako senior grafik, kde realizovala grafickou výbavu a kampaně pořadů, eventů nebo brandových kampaní („Soukromé pasti”; „Big Brother”; „Kriminálka Anděl”; „Ordinace v Růžové zahradě”a mnoho dalších). Poté pracovala na pozici artdirektora České televize, kde vedla vývoj grafického designu pořadů na ČT1 a některých projektů na ČT2. Vedla řadu realizací od zadání návrhů až po konečné aplikace v různých mediích – vysílání, tisk, web nebo promo akce („Americké dopisy”; „Bydlení je hra”; „První republika”; „Hospoda U Druhé šance”; „Celnice”; „Cirkus Bukowsky”; „Clona”; „Doktorka”; „Děti na tahu”; „Doktor Martin”; „Dovolená v protektorátu”; „Do práce”; „Dobré ráno”; „Emoce a my”; „Fenomén undergraund”; „Herbář”; „Hlava rodiny”; „Případy 1. oddělení”; „Vraždy v kruhu”; „Reportérka”; „Sama doma”; „4 v tom”; „Pološero,” kampaně „Star Dance”; „Týtý”; „Pomozte dětem” a mnoho dalších).

V roce 2012 byla součástí týmu, který realizoval implementaci nového loga České televize a zavedení nového designu ČT1 a ČT2. Jako výtvarník a fotograf realizovala fotoarchiv sbírek České pojišťovny, reklamní kampaně pro OMV nebo dokumentaci interiérů pro McDonalds. První praxi získala v rámci různých projektových úkolů, jako asistent architekta pro ČT nebo jako kolorista pro Slovart a další.


snimek-obrazovky-2022-11-07-v-19-09-33.png